HEM    OM JULI    OM RASMUS/MUSSE    OM PELLE    OM BEA    MITT MÅL   


L.ö.r.d.a.g.

Direktlänk || Allmänt || 2016-09-03 || 14:43:44

Vaknade imorse och kände mig lite konstig. Det är en konstig känsla - att vara ledig. Mitt rum är stökigt, jag är stökig och livet är som alltid lite stökigt. Gå upp, vakna, äta, se på youtube tills jag nästan skrattar. Alltid bara nästan skratt dock, jag är oftast inte en person som skrattar högt när jag är själv.
 
Min kompis Filippa skrev till mig vid åtta och frågade när hon kunde komma över. Jag svarade att nio gick bra och nio kom hon hit. Teet var klart och vi satte oss ner för att spela in vår andra podcast. Nej, ni har inte missat någonting - vi har spelat in två podcaster och ska antagligen lägga upp det första avsnittet den här eller nästa vecka så se fram emot det, tio personer som regelbundet läser min blogg. 
 
Filippa är min äldsta vän och vi tänker i princip likadant. Min hals brukar alltid vara lite rivig efter att hon varit här i någon timme, så ska halsen vara efter att jag har varit med någon jag tycker om. En trevlig stund resulterar alltid i att jag pratar för högt, skrattar för högt och skämtar om att döda någon eller något.
 
Jag gjorde pannkakor och nu sitter jag vid datorn för att skriva det här innan jag beger mig ut i stallet. Vid fyra kommer Torun och halv sex ska jag vara i bilen på väg till Lund Comedy Festival med Filippa och hennes syster Felicia. Fråga mig inte hur jag ska hinna för jag undrar fortfarande själv.
 
Hoppas er lördag är bra, jag har det bra trots att jag ätit för mycket pannkakor och pratat lite för högt i någon timme.
 




Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: