HEM    OM JULI    OM RASMUS/MUSSE    OM PELLE    OM BEA    MITT MÅL   


Hoppar för första gången!

Direktlänk || Allmänt || 2016-09-18 || 16:57:23

Idag hoppade vi för första gången! Rasmus var jätteduktig även om han inte riktigt förstod att han var tvungen att lyfta på bakbenen först haha :) Vi började med ett litet kryss efter att jag travat och galopperat över bommarna. Vi hoppade i båda galopperna och båda varven och han var superduktig! Det blev dock lite omenade byten här och var, typ på sista hoppet när vi lagt upp det till ett rätuppstående men detaljer. Just nu är jag glad över att han faktiskt tar höger galopp i höger varv och tar fel galopp i båda varven ibland. Hade han bara varit fast i en galopp hade jag inte tyckt det var bra men eftersom han ibland tar högergaloppen i vänster varv betyder det ju bara att han är en liten obalanserad bebis.
 



Postat av: Elin

Haha, söt han är! :') Tekniken kommer nog med tiden, huvudsaken är att han tycker det är roligt och det ser det ut som att han gör :)

2016-09-20 @ 09:54:07 ? http://liveloveride.blogg.se

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: