HEM    OM JULI    OM RASMUS/MUSSE    OM PELLE    OM BEA    MITT MÅL   


Rasmus 160716

Direktlänk || Allmänt || 2016-07-18 || 09:01:00

Tänker ta bilder på Rasmus kropp och lägga upp de kanske en gång i månaden. Här har vi de första.
Just nu är han lite smal och som ni kan se ganska omusklad i ryggen och hans överlinje är oexisterande. Men jag proppar i honom mat just nu så han lär så lite finare ut snart.
 



Postat av: Johanna

Med lite hull och ryggmuskler, precis som du sa, så blir han ju hur snygg som helst!

Svar: Ja, eller hur! Ser fram emot att se hur hans kropp kommer att ändras!
Julia Forsbacka

2016-07-18 @ 15:32:48 ? http://finanora.blogg.se
Postat av: Katarina

Jag tycker att han ser jättefin ut, visst kanske mer ryggmuskler men t.ex. över bogen är han ju verkligen välmusklad :) Tror inte att hullet spelar så stor roll faktiskt, med tanke på hur han är musklad.

Svar: Ja, han har en väldigt biffig bog ;) Ja, jag vet inte riktigt. Han har gått upp runt fyra kilo sen de bilderna och jag tycker redan att han ser mer "ihop" och fin ut. Sen saknar han ju en del muskler, men det kommer.
Julia Forsbacka

2016-07-23 @ 16:43:50 ? http://saganomensaga.blogg.se/

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: