HEM    OM JULI    OM RASMUS/MUSSE    OM PELLE    OM BEA    MITT MÅL   


Ingen hovslagare i sikte

Direktlänk || Allmänt || 2016-07-22 || 13:50:00

Mamma hörde av sig till mig innan lunch och sade att vår hovslagare ännu inte kommit och att hon inte får tag på honom. Suck. Att det alltid ska vara såhär...
Kanske att han kommer ikväll i varje fall? Jag hoppas jag, ifrån mitt arbete. (Ja, jag gör detta på lunchen men sätter tidsinställt - always gotta think about those horses)
 
Mest av allt ville jag väl slänga upp sötbilder på Rasmus...



Postat av: JennyM

sv: Ja, det ser ju iaf ljust ut så jag hoppas det också! :D
Haha, så sant... Lite gips, vad gör väl det? ;)

2016-07-23 @ 02:35:39 ? http://jmdressyr.se
Postat av: Amanda & ridtravaren Lilleman

Usch så respektlöst att inte komma när han sagt att han ska.

Svar: Eller hur, blir så trött...
Julia Forsbacka

2016-07-25 @ 01:03:07 ? http://bagheeraomalley.blogg.se

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: