HEM    OM JULI    OM RASMUS/MUSSE    OM PELLE    OM BEA    MITT MÅL   


Ihopsläpp del ett

Direktlänk || Bilder || 2016-07-13 || 08:28:49

Har tagit ledigt i två timmar på förmiddagen för att släppa ihop hästarna. Vi släppte ihop dem vid sextiden och nu går dem och betar. Rasmus sprang omkring en del först, rusade längs med staketen, sprang över kullarna och frustade på korna. Pelle hamnade bakefter och sprang mest efter för att kolla till ynglingen. Emellanåt stannade Rasmus och luktade lite på Pelle, men sprang sedan vidare. Efter femton minuter var det dock ganska lugnt och han kom fram till mig, luktade lite och blev klappad lite. Då fixade jag även till hans boots som han lyckats vända på (?).
 
Var bara tvungen att kolla igenom lite av bilderna innan jag går och byter om och sen sticker till jobbet för att de är så fina, mina pojkar. Here you go.
 
Han är så fin, min, min, min!
Mamma tyckte han såg ut som en älg här, jag tyckte mest han var fin och rörde sig fint...
KOR?!
"KOLLA PELLE JAG ÄR EN WESTERNHÄST!!!!" 
 



Postat av: Emelie Andersson

Så himla söta! :)

Svar: Hihi, visst är de!
Julia Forsbacka

2016-07-13 @ 11:30:54 ? http://emeliiiiieandersson.blogg.se
Postat av: Vanessa

WOW så vacker han är!

Svar: TACK! Betyder så sjukt mycket att höra det, faktiskt. Blir så glad och varm om hjärtat<3
Julia Forsbacka

2016-07-13 @ 13:21:54 ? http://celwins.blogg.se

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: