HEM    OM JULI    OM RASMUS/MUSSE    OM PELLE    OM BEA    MITT MÅL   


Extreme stall makeover: Rasmus edition

Direktlänk || Allmänt || 2016-07-11 || 19:36:36

Igår stod stallombyggning på schemat. Från 8,5 kvm till 11,2 kvm!
HÄR hittar ni förebilder.
 
Först: Ta av gallret och sedan ta bort brädorna.
Gallret
Väggen borta! Sedan fick vi ta bort de järngrejerna som håller fast brädorna.
Hux flux så flyttade vi allt (tog dock riktigt lång tid med att borra i betongen osvosv) Här målar mamma i fula bitar vars färg avvek.
Eftersom vi inte ville att Rasmus skulle stå i en stor gallerbur ringde vi hit en från pappas (och mitt) jobb som hade järnsåg så vi kunde såga av mellanpinnarna.
Done! Sedan skulle det bara putsas och målas lite.
Jag satte upp två assöta hängare till grimma.
Musses lysgrimma.



Postat av: Johanna

Men gud vad härligt med en stor luftig box, det tror jag pållen kommer uppskatta!

Svar: Ja, visst är den fin?! Han verkar helgilla den!
Julia Forsbacka

2016-07-11 @ 20:35:58 ? http://finanora.blogg.se
Postat av: Amanda & ridtravaren Lilleman

Oj vad duktiga ni har varit :)

Svar: Ja gud, en del slit var det allt!
Julia Forsbacka

2016-07-11 @ 21:44:27 ? http://bagheeraomalley.blogg.se

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: