HEM    OM JULI    OM RASMUS/MUSSE    OM PELLE    OM BEA    MITT MÅL   


Blue Ranger xx

Direktlänk || Allmänt || 2016-07-12 || 21:03:00

Vi var hos de forna ägarna lite efter fem. Vi hälsade på deras hund, skrev på papper och betalade. Sedan gick han lugnt in i transporten och vi åkte hem. Väl hemma lastade jag ur honom, han var ganska sprättig och ville kolla på allt så jag ledde honom några varv i paddocken så han fick lugna sig lite. Sen släppte jag in honom i boxen.
 
Han gick några varv men sedan tog han en tugga hö och var nöjd. Pelle ville hälsa men Rasmus ville mest äta. Efter femton minuter slutade han snurra runt i boxen och var bara helt cool lugn. Han nosade lite på Pelle och ville gärna bli klappad. Jag stannade ganska länge hos honom - klappade honom, strök hans silkeslena päls och borstade av honom noga. Han är så fin, min häst. Det låter fortfarande konstigt - min häst.
 
 




Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: