HEM    OM JULI    OM RASMUS/MUSSE    OM PELLE    OM BEA    MITT MÅL   


BEA

Direktlänk || Om Bea || 2016-02-06 || 10:19:00

2008
Sto
Fjordhäst
145 cm
e. Stenrike Spritz
u. Bella
 
Bea är ett fjordsto på numera åtta år som jag har ägt sen hon var två. Alltså har jag ridit in och lärt Bea allting hon kan, vilket inte är särskilt mycket att skryta över. Det är under de senaste 1,5 året som jag verkligen börjat lägga ner tid på Bea och det är under dessa åren som vi utvecklats mest. Under våra första år tillsammans var det mest uteritter och mysridning tills jag tog tag i det sommaren 2014.
Bea är en väldigt knepig häst som jag inte låter vem som helst sitta upp på. Hon är dominant och väldigt busig. Oräkneliga gånger har jag trillat av detta hoppande energiknippe av sött fluff.
 




Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: