HEM    OM JULI    OM RASMUS/MUSSE    OM PELLE    OM BEA    MITT MÅL   


Bättre dagar

Direktlänk || Allmänt || 2016-03-30 || 20:27:33

Godkväll och välkommen till Julis lilla hörna.
Till vänster om er ser ni hennes tekopp och till höger om henne ser ni allt vad hon gjort idag och hur hon är glad över det. 
 
Ja, det gick bra igen. Efter gårdagens inte särskilt roliga dressyrlektion satt jag och tänkte imorse när jag var ute och sprang hur jag skulle fixa det här. Lite grubblande senare insåg jag att jag antagligen börjat tänka lite bakåt istället för framåt, framåt, framåt. När jag kom hem efter sjukilometersrundan stretchade jag, fikade och tog in hästarna för en timmes dressyr på Bea. Vi lade fokus på grunder och formen och enligt mig lyckades vi nått sånär bra. Hon kändes fin, takten var där och lösgjordheten för det mesta. Hur det faktiskt såg ut vill jag kanske inte veta, för på senaste tiden har det känts okej men hon har sett ut som en ful pil.
 
Förutom att rida och vara lite för cynisk över formen som jag måste släppa taget om, har jag klippt topparna hos frisör, övningskört en del och sett två avsnitt av min nya favoritserie Banshee. Sjukligt bra serie för alla som gillar blod, bad cops och sjukt mycket action scener. Det har varit en skön dag och imorgon blir förhoppnignsvis också bra trots att jag ska till tandläkaren. Förutom tandläkarbesöket ska jag även skriva på anställningspapper inför sommarjobbet och sticka till McDonalds med några kompisar. Livet går i hundratio men det är okej.
 
Pil swoosh woosh




Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: